popis hry

před hrou

Matrixí web čas od času hackli uhrovatí puberťáci z Matr1X haXX0r t34mu, kteří zde zanechávali skryté nápovědy pro šifry z první části. kromě jednoho jsou všechny stále funkční, takže kdo je chcete hledat, neklikejte.

1. část (chaotická) - získání kódů

Týmy se z rádia dozvěděli polohu 10 agentů, z nichž se dozvěděli polohu vstupních bodů do Security ringu. Security ring se skládal z 12 stanovišť v širším centru Prahy, z nichž Alfa a Beta byly vstupní a na ostatní odkazovaly šifry, jak je uvedeno ve schématu.

Kromě Security ringu zde byly ještě 3 speciální úkoly mimo - Kazatel, Bazén a Swanger. Tyto úkoly byly časově omezené.

Na stanovištích Security ringu s výjimkou Alfy a Bety byl vylepen jeden z Autentizačních kódů. Další kódy šlo získat splněním speciálních úkolů. Celkem takto týmy mohli získat až 13 kódů, přičemž pro vstup do další části jich bylo třeba aspoň 10.

Pro šifry bylo možno získat nápovědy. Operátor vám nabídl telefonní budku někde dostatečně daleko, luštitel si s ním domluvil čas, kdy tam dorazí a ve smluvený čas mu budka zazvonila a tým si v ní poslechl text nápovědy.

2. část (lineární) - cesta do Sionu

Na začátku lineárky stál Server, do něhož týmy zadali své Autentizační kódy. Dále pak pokračovala po severním okraji Prahy a obloukem kolem Vltavy zpět jako klasická lineární šifrovačka - tj. po vyřešení jednoho stanoviště jste získali polohu následujícího.

V této části již bylo více nešifrových aktivit.

Lineárka končila v Sionu alias krytu CO ve Vysočanech.

3. část (scorelauf) - šifry v Sionu

Týmy dorazivší do Sionu před koncem hry mohly ještě vyluštit další šifry, které se připočítávaly k šifrám z první části při určování pořadí týmů.