pravidla hry
Přečtěte si pravidla pozorně a seznamte s nimi všechny členy vašeho týmu. Znáte to - neznalost zákona neomlouvá :)
Pravidla změněná oproti loňskému ročníku jsou označena hvězdičkou.
1. |
Minimální věk účastníků je 18 let. |
|||
2. |
Hry se účastníte na vlastní nebezpečí. Na potenciálně nebezpečné činnosti budete předem upozorněni a máte kdykoliv možnost odstoupit. |
|||
3. |
Hry se účastní 3-5členné týmy. Pokud bys chtěl(a) hrát a nemáš nikoho do týmu, můžeš se přihlásit zde jako Beztýmník. Poté se můžeš však spojit s ostatními registrovanými Beztýmníky, abyste vytvořili tým společně. |
|||
4. |
Hra se skládá z blíže neurčeného počtu stanovišť. Na stanovištích můžete čekat prakticky cokoliv, konečnou fází však bude informace o poloze jednoho či více dalších stanovišť. Tým se může během hry kdykoliv rozdělit, v některých případech to bude dokonce nutné. |
|||
5. |
Stanoviště, šifry, předměty a zprávy v této hře jsou v záhlaví označeny logem MATRIX. Nebudete-li přímo upozorněni, texty neoznačené logem MATRIX s hrou nesouvisí, tudíž je zbytečné se snažit z nich cokoliv vyčíst. |
|||
6. |
Hru hrajete za svůj tým. Proto je zakázána jakákoliv spolupráce mezi týmy. Smíte samozřejmě zavolat kamarádovi z jiného týmu "jak se máš...ještě to zvládáte...atd.", ale neměli byste mluvit o stanovištích nebo šifrách. Též je zakázáno jít v závěsu za cizím týmem s cílem zjistit polohu stanoviště. |
|||
7.* |
V týmu můžete mít libovolný počet přátel na telefonu - lidí, kterým můžete zavolat, abyste se dozvěděli nějaké faktické informace ("kdy se narodila Vrchlického prababička?"). Tito lidé se nepočítají do maximálního počtu 5 členů v týmu. Nesmí však pomáhat luštit šifry, nesmí koordinovat postup týmu a nesmí se pohybovat po městě za účelem získání požadovaných informací. |
|||
8. |
Pro orientaci a komunikaci v týmu smíte používat jakékoliv elektronické přístroje včetně mobilů, vysílaček, GPS, PDA, bezdrátových modemů atd. |
|||
9.* |
Jako tým se nejprve zaregistrujte. Poté zaplaťte účastnický poplatek 350 Kč (za celý tým) na účet Velkého vozu 2291765028/2400. Konstantní symbol je 558, variabilní symbol vašeho týmu se dozvíte po registraci. |
|||
10.* |
Termín registrace je do 21.3.2008 24:00, termín zaplacení poplatku je do 28.3.2008 24:00 |
|||
11. |
Počet přihlášených týmů není omezen. |
|||
12.* |
Hra začíná v sobotu 12.4.2008 13:00 a končí v neděli 13.4.2008 13:00. Přesné místo startu zveřejníme zaplativším týmům 22.3.2008 0:00. Přesné místo cíle dostanete v počáteční fázi hry záchranné obálce. |
|||
13. |
Na stanovištích se zprávami se zdržujte jen nezbytně nutnou dobu. Jednak proto, že tím ulehčujete práci ostatním hledajícím týmům, druhak proto, že by vás mohl vidět někdo cizí a zprávy sebrat či poškodit. |
|||
14. |
Organizátory a jejich spolupracovníky poslouchejte, i když se vám jejich pokyny možná budou zdát neobvyklé. Prosíme, nezkoušejte na nás násilí. Cílem hry není zvítězit nad organizátory v boji :) |
|||
15. |
Hra se odehrává v Praze a jejím blízkém okolí. K dopravě smíte používat pouze vlastní tělo, MHD, vlaky a linkové autobusy. |
|||
16. |
Pokud nebudete přímo upozorněni, není v rámci hry nutné vstupovat na soukromé pozemky nebo jiná veřejně nepřístupná místa. Pokud omylem zabloudíte někam, kam nemáte, nejlépe zabere slušná omluva a vysvětlení, že jde o hru. |
|||
17.* |
Dodatečná pravidla, upozornění, návody a nápovědy jsou na zprávách a šifrách psány kurzívou. V těchto textech nehledejte šifru. |
|||
18.* |
Cílem hry je dojít na cílové stanoviště podle pravidel hry. Za vítěze se považuje každý tým, z něhož dojde alespoň jeden registrovaný člen do cíle v daném časovém termínu, podle pravidel hry a s neporušenou záchrannou obálkou. |
|||