diskusní fórum
Bilbo - 14.4.2008 16:33:10
No, některé Omikrony šly (imho náhodou) i bez vlaku, ale třeba ty Kolovraty, kde byl předposlední, se jinak než vlakem imho moc dostat nedalo. A jaká to byla náhoda, že těsně po přijmutí SMSky jel z hlaváku do Kolovrat vlak :)
Václaf (poTrati) - 14.4.2008 16:32:01
2Bilbo: Poslední Omikron byl ale asi jediný který byl celý ve městě, ačkoli i tady se dodrželo „pravdilo“ jednoho stanoviště poblíž nádraží avšak na Žvahov jezdí z Prahy asi dva vlaky za den a jen ze Smíchova ze severního nástupiště (úplně mimo běžné nádraží).
Snad ještě dvojka byla hodně ve městě, ale zase obsahovala Císařský ostrov, na který je to zatraceně daleko a jedině pěšky…
Bilbo (Turinguv stroj) - 14.4.2008 16:23:33
Ad Omikron: Na posledniho omikrona (ve 23:52) se nam povedlo dojet ze zakladny na Matfyzu na Male Strane (Do stromovky jela primo dvanactka, na Devin jela primo dvacitka a dvanactka (dojet na Zlichov a pak se jeste muselo vyklusat nahoru kus pesky) a na Zeleznou/Koznou se z ty dvanactky vystoupilo na malostransky a pak 2 stanice metrem na Mustek a kus pesky) Stihli jsme to i kdyz jsme vyjeli asi az ve 23:15. Jde to i bez vlaku :)
Dalibor (Prahory) - 14.4.2008 16:07:55
Sorry, zapomněl jsem podpis
- 14.4.2008 16:07:20
Ještě bych pod "co se líbilo a dalo zabrat" doplnil odrazky. Ty nás zdržely asi nejvíc, přidala se ranní krize a nakonec musela pomoci frekvenční analýza (ruční), protože písmena z terénu jsme nebyli schopní spolehlivě číst. Zároveň platí výhrada, že tým z GPSkou nebo notebookem měl nejspíš značnou výhodu.
Kreten (Tupouni) - 14.4.2008 16:04:12
Náhodou, pokud jde o Omikron, musím se orgů zastat. Princip byl totiž takový, že do těch odlehlých míst se muselo dojet vlakem (na který po Praze platí normální jízdenka MHD). Jak jsme se sami přesvědčili, Omikron byl vyloženě na dojezd vlakem postaven...
Vop (Tupouni) - 14.4.2008 16:02:53
Uz jsem to daval do diskuse ke konkretni sifre, ale sem si to tez neodpustim umistit. Tupounsky navod, kterak veni-vidi-vici blikatko vyresiti:
http://www.youtube.com/v/M1vAK5_uRQY
Dalibor (Prahory) - 14.4.2008 16:01:40
Co se mi (obzvláště) líbilo:
- že byl přechod do lineárky možný i s ne zcela plným počtem bodů: tým se mohl rozhodnout, jestli hraje na vítězství a chce všechno, nebo chce dojít co nejdál
- kazatel (neviděl jsem, ale je to hezký nápad)
- tetris
- stylová hackovací předehra
Co se mi (obzvláště) nelíbilo:
- ježdění místo luštění: opravdu extrém, který už bych nechtěl nikdy zažít. Už sám úvod s deseti agenty byla jen tupá obíhačka, když přidám nápovědy na okrajích Prahy, šifry rozmístěné rovnoměrně po všech předměstích a ten šílený omikron, kvůli němuž jsme celý večer pročekali rozmístěni po pěti dopravních uzlech, a na závěr ještě přesun z Troje do Vysočan, nemám proto jiné slovo než opruz. Tým se sešel kompletní až 15 hodin po startu hry.
- kvalita organizace se po precizním třetím ročníku vrátila na úroveň dvojky a možná až pod ni. Mizení šifer ze stanovišť, orgové kteří nedorazí nebo k nim nedorazí správné informace, to je bohužel něco, co k Matrixu už tak nějak patří. Stejně jako herní prvky náročné hmotně i personálně, které pak v samotné hře příliš nebo vůbec nevyznějí (krabice na stříhání drátů na konci, praktikábly, pražce, puky, peroxid, trochu i lana). U takových prvků si kladu otázku, jestli jsou tam proto, že mají účastníkům přinést zajímavý a potenciálně přínosný zážitek, nebo spíš ukázat, co všechno dokážou orgové zpunktovat.
- umístění šifry v ruině na Kajetánce pod propadlým krovem pokládám za nebezpečné
- matrix-news: spousta slov, z nichž jsem se dozvěděl jen to, že Matrix je šifrovací hra a Bedna a Haluz taky. Jinak k ničemu.
- šifry, u kterých někomu může výrazně pomoci technika, zázemí nebo náhodná dovednost: blikátko, vlaková, bible, stromy, částečně bukvice, které favorizují lidi čtoucí azbuku (já ji čtu, ale to je fuk)
- Sion, kde už jsem měl pocit, že se hra definitivně organizačně sesypala: také nevím, kde bychom byli, kdyby pršelo (v tom baru?)
Co nám dalo nejvíc zabrat:
- tetris (ať žije šNek)
- mosty (na ty jsme se museli sejít, aby nám to docvaklo)
- kelti (podlehli dosazování teček a čárek za písmena v nadpise a hledání smysluplného slova)
- bazén (přijel jsem v 18:45 a divím se sám sobě, že jsem se tam potopil, jsem plavec dost mizerný)
- omikron (dali jsme až ten poslední)
Jsem hrdý na náš tým, že to i v pozměněné sestavě a silné konkurenci zase zvládl. Nicméně tajným vítězem hry je pro mě tým Vlhká Jáma, který šel minimálně až na Zámky ve dvou (!) lidech a přesto dokončil na čtvrtém místě. Nad tím mi vzhledem k tomu, jak my jsme byli v chaotické části v pěti lidech vytížení, zůstává rozum stát.
Václaf (poTrati) - 14.4.2008 15:53:20
2Orgs: Zveřejníte taky kódy, které byly na jednotlivých stanovištích? Jeden z nich nám server stále odmítal, ačkoli Láďa stále tvrdil, že ho přepsal správně.
Václaf (poTrati) - 14.4.2008 15:41:35
Ad nápovědy: Myslím, že byly řešeny báječně, po matrixovsku. Škoda jen, že když jsme nápovědu potřebovali, původní linky už nefungovaly a prvně zveřejněný mobil byl stále obsazený… po půlhodině zkoušení přišla SMSka s dalšími čísly – mobily stále obsazené a pevné linky jabysmet a ještě navíc se schránkou :-( Nakonec jsem urputný souboj s obsazovacím tónem vyhrál, odhadl čas a jal se vydat do Dubče… Daleko víc mě ovšem naštvalo, že nápověda přišla s pětiminutovým zpožděním, kvůli kterému jsem nestihl zpáteční spoj. Vymyšlené to bylo hezky, ale chtělo to větší přesnost aspoň v odchozích hovorech, když už se k vám nedalo dovolat.
Diskuse je uzavřena.