diskusní fórum
Martina (Prahory) - 19.4.2008 16:48:06
A ještě by mě hrozně zajímalo, jak se dařilo Popocatepetlu. Kdyby se vám chtělo napsat reportáž, moc ráda bych si to přečetla. Třeba kdy jste chytli Omikron, jak jste stíhali zbytek a co se s vámi dělo v lineární části...
Martina (Prahory) - 19.4.2008 16:10:56
Hrabosh: Jo jo, asi jsem to pochopila. Ale když se nám podaří dohrabat se včas do cíle a můžeme se tam v klidu pobavit s ostatními, klidně i pár hodin, tak to jsou pro mě jedny z nejhezčích chvil ve hře. Takže s tím zabavením až do konce to zas až tak nemusíte hrotit :-)
Gimli2 (trosecnici) - 19.4.2008 12:22:07
2ales: Scorelauf je beh na score. Tedy obihas ve volitelnem poradi stanoviste a za ne ziskavas body. Dulezity je ten fakt, ze nezalezi na poradi. Obcas se s tim da setkat na orientaku.
Eva - Tmou a stepí divočinou - 18.4.2008 21:55:14
Zaujmula mě šifra "HOHO" - tak jen přidávám ještě jeden možný způsob řešení. Tajný inkoust nás napadl - jaký to jsme netušili, ale nápad jsme měli - poprosili jsme na pokladně, aby nám šifru projeli na "čtečce" na peníze (takové to zařízení na kontrolu pravosti peněz) - no a bylo hotovo:)
Aleš (Chlýftým) - 18.4.2008 19:18:39
Taková lůzrovská otázka, co je to ten scorelauf?
Robert-Antonio (Org) - 18.4.2008 15:54:41
2Jolinar: ano
Jolinar - 18.4.2008 15:08:02
omlouvám se pokud otázka už padla nebo pokud je odpověď všeobecně známa ale: bude někde zveřejněn postup týmů tak jak jsme je posílali Cypherovi? Kdy?
Hraboshorg - 18.4.2008 15:05:48
jednak jste byli v úvodním Security ringu déle než bylo nutné (sbírali jste 13 kódů, stačilo 10) a také jsme chtěli připravit lépe připravit scorelauf (ten jsme fakt zvrzali), aby v něm mohli lepší týmy strávit nějaký čas.
Jinými slovy- klasifikovali jsme jako dokončivší každý tým, prošel lineárku. Nicméně tým pomýšlející na vítěžství musel absolvovat mnohem více úkolů.
Celkovým záměrem bylo zabavit nejlepší týmy až do konce a současně těm "slabším" umožnit dojít do cíle. Bylo to kvůli tomu že jsme chtěli aby na konci hry mělo motivaci být v krytu co největší množství lidí a časově jim to vyšlo (nemuseli by čekat).
Bohužel jsme špatně odhadli náročnost security ringu a tak do cíle dorazilo výrazně méně týmů, než jsme očekávali.
Martina (Prahory) - 18.4.2008 12:37:25
Napadla mě ještě jedna věc, o které jsem v reportáži nepsala, a to je délka hry. Doufali jsme, že Matrix trvá 24 hodin, aby byla rezerva a aby dokončilo víc týmů, a místo toho byl program plnohodnotně nabitý celých těch 24 hodin. My jsme náhodou neměli žádné prostoje (když nepočítám pět hodin čekání na Omikron na vhodných pozicích a uzlech) nebo dlouhé záseky a přesto jsme hru dokončili se sotva hodinovou rezervou. Nevím, jestli to byl záměr a co na to ostatní, ale mně se to už zdá zbytečně dlouhé.
Martina (Prahory) - 18.4.2008 9:40:53
šnEk už to za nás sice napsal, ale to jsem nečekala, takže máme ještě jednu reportáž, kdyby se někdo nudil: http://fss.muni.cz/~martina/Hry/matrix2008.htm
Jo, zenová Vlhká jáma se mi taky moc líbila :-)
Diskuse je uzavřena.