diskusní fórum

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 >


Hraboshorg - 14.4.2008 12:34:48
přepis vrcholové knihy (nikoliv log ze Serveru):

1. Popocatepetl 0:00
2. Vlhká jáma 1:10
3. Ešte je priskoro na nárek 1:15
4. Pomocná škola 1:30
5. Černý racek 2:09
6. DuJour a spol. 2:17
7. Chlyftým 2:29
8: Lamy na varanech 2:21
9. Prahory 2:30
10. Přizdisráči 2:32
11. Režim spánku 2:53
12. Cornflakes 2:55
13. Tmou.org
14. Blíže neidentifikovatelný hmyz 3:15
15. Sršeň 3:29
16. Korupce na slunci 3:30
17. Nažerme sa a poďme 3:40
18. Ferne Sterne 3:45
19. Havran 4:00
20. Biohazard 3.57
21. Krleš 3:57
22. poTrati 3:58
23. Tučňák s tučnňákem 4:47
24. Hvězdná pěchota 5:00
25. Zběsilá haluz 5:04
26. Přesčas 5:20
27. Kohyb 5:21
28. Fast matrix transformation 5:27
29. Bednajt 5:56
30. Mongolský červ 6:08
31. Arawn 6:19
32. Trosečníci 6:25
33. Třetí zuby z druhý ruky 6:30
34. Kočky 6:30
35. Kam čert nemůže 6:45
36. Janppiho Five Hoarsemen of Apocalypse 6:45
37. Uno 6:50
38. 300 hrmených a Kofolu do trojky 7:35
39. Dršťkový havran masového kašpárka 7:37
40. Kundratka 7:38
41. Opravte to 7:36
42. Řešeto 7:44
43. Drahoš forever 7:48
44. Truhlící 8:00
45. Čvrtka másla 8:02
46. Mrskavka 8:02
47. And all that jazz 8:02
48. Náhodní kolemjdoucí 8:10
49. Amatéři 8:23
50. Fukada 8:27
51. Bobosquad 8:37
52. Tupouni 8:45
53. Hlboko nad vecou 8:45
54. Makromozky 8:57
55. Albert stalone (cscscs- pozn. ed.) 8:59
56. Triky a pověry 9:05
57 Krabice ve slevě 9:26
58. A spol... 9:50
59. Da Vinci 10:20
60. Nibblers 10:24
61. Dostál 10:30
62. H5N1 10:50
63. Madtrix 11:10
64. Stromořadí 11:15
65. Mupy mup! 11:17
66. Paradox 11:20
67. Seš-lost 11:25
68. 2bit revival 11:37
69. Gyboni 11:45
70. Doublesix 12:02
71. Fykos 12:05
72. Plží 12:34
73. Universal heroes 12:42
74. Semantická mlha 12:48
75. IQ42 12:50
76 Frikulín 13:29


Pupi Hami - 14.4.2008 12:00:05
sorry, za preklepy (chyby) :-( v textu prispevku {Pupi Hami - 14.4.2008 11:34:38} ...


MajaORG - 14.4.2008 11:45:58
Dekuji vsem tymum za trpelivost pri telefonovani na napovedy i za trpelivost pri cekani v telefonnich budkach. Treba alespon priste presvedcime vice lidi do B-Tymu... Takze v predstihu prijimam kohokoliv ochotneho misto lusteni a behani po meste hru spoluorganizovat :))) Diky vsem spoluorgum za zachovani chladne hlavy pri reseni vsech problemu a vsem Bckum za ochotu pomoci.


Pupi Hami - 14.4.2008 11:34:38
Jenom poznamka k vytkam ohledne "vlakove sifry", tj. ta jaka smerovala na nadrazi Pha-Bubny. Sifra se dala jednoduse vylustit, teda spis odhadnout i bez znalosti jizdnich radu, pouze se musel na zacatku prijmout predpoklad, ze se smeruje na nejake nadrazi (coz asi predpokladal kazdy) a pote se dalo ze znalosti umisteni (geografickeho) predchozich sifer dovodit v jake oblasti se bude nachazet a pak jiz nebylo tezke jako prvni variantu trefit nadrazi Pha-Bubny. Ten uvodni papir, s pozicemi sifer (lokalit) na obvodu kruznice byl velmi napomocny :-), ale pravda je, ze na nadrazi Pha-Bubny, jsme dorazili az tak po osme hodine ranni :-) a to me tam jeste nejake hodne duse co tam sedeli poslali na opacny konec nastupiste ... GRRRR.


Tarba (Náhodní kolemjdoucí) - 14.4.2008 11:22:26
prisel... by me zajimalo kolik lidi "z kopce" bez dalekohledu dokazalo na poprve spocitat pocet bliknuti pri te rychle sekvenci, od blikatka to uz byla pohoda (aspon pro nekoho)... ne ze by to bylo k necemu dobry :D


Ivo (Tmou.org) - 14.4.2008 11:20:21
Díky za hru, užili jsme si to. Časem zkusím dát dohromady reportáž.
POZITIVA: Několik velmi pěkných šifer, na které si určitě vzpomenu ještě za několik let: Sudoku, Tetris, Dopravní značka... V podstatě žádná šifra, kterou bych považoval za vyloženě odpornou nebo nepovedenou. Nádherná místa na lineární trase, několik zajímavých míst ve městě. Systém kruhového propojení čtyř paralelních větví.
NEGATIVA: Dopravní naddimenzovanost. Obrovské (a i na Matrixu nevídané) vzdálenosti v paralelní části způsobovaly, že po osmi hodinách hry jsem měl za sebou cca 90 minut čistého času luštění, což je strašně málo. Zbytek týmu na tom byl podobně. Ty přesuny byly nudné a vzhledem k systému hry zcela zbytečné. Koordinaci týmu, zábavnosti hry i průchodnosti hry by prospělo zúžit terén o cca pět zastávek u každé šifry blíže centru. Pak by také Matrix mohlo dohrát klidně kolem 20-30 týmů, což by na 24 hodinovou hru byla stále velmi vysoká obtížnost. Dlouhá hra by imho neměla být o tom, že dokončí zase jenom pár "vyvolených", ale o tom, že vznikne třeba desetihodinový rozptyl od příchodu prvního týmu do cíle po příchod posledního týmu. Pořadí by mělo zohledňovat čas příchodu do cíle...


Chose (a spol.) - 14.4.2008 11:01:49
Hra byla výborná, dělení týmu se postaralo o super prvek organizace a koordinace. Bohužel nás nemilosrdně vypekl idos (nešel nám celou noc) a personál pokladny na Hlaváku, když do nás 2 hodiny meldovali, že z Liberce vedou viadukty jedině do Trutnova:) BTW kdo si nedošel až do pole k blikátku, o moc nepřišel:)


Germoe - 14.4.2008 10:53:16
Mě by nějaké ty statistiky také zajímaly...
I mně připadá blbost fixlování u SMSek, nikdo by si tím nepomohl, v pořadí to roli nehrálo a nejpozději u serveru by se na to přišlo. Projevilo by se to pouze v těch statistikách...


Tarba (Náhodní kolemjdoucí) - 14.4.2008 10:48:04
nejprve bych chtel podekovat organizatorum za hru.
k samotne hre mam vsak par vytek,navrhu na zlepseni, postrehu... proste jak jsem to videl ja
1) nerozdelovat tolik tym - nevim jak ostatni tymy, ale nas tym se rozdelil v 13:05 a sesli jsme se druhy den v 7:45 na nadrazi holesovice... myslim ze tato hra neni jenom o lusteni, ale i o zabave a radosti ze samotne hry...a urcite dvou a vicehodinove vylety o samote by vetsina z nas rada ozelela... navic kdyz jsou v tymu hraci, kteri se vidi jednou do roka
2) nestastne zvoleny system napoved - za prve trhal tym a za druhe byl zavislý na technice (to ze system neunesl napor telefonatu bych prezil i to ze se clovek dovolal v prumeru tak na 10ty pokus), ale co mi vadilo nejvic, ze jednou jsme se telefonatu nedockali vubec a podruhe telefon zvonil, ale po zvednuti se ozvalo pouze tuu tuu tuu.... napoveda na ten samy telefon poslat nesla (muselo se znova pozadat a opet jet pres celou prahu) a to se jednoalo pouze o napovedu k sifre... zatim asi nejlepsi se mi zdalo reseni z posledni bedny... po dojiti na stanoviste se odeslala smska a zacal bezet odpocet... po uplynuti se automaticky odeslala zpatky vylustena sifra
3) sifry.... osobne mam radsi radsi sifry, kde clovek hodinu premysli a kdyz prijde na princip tak cte vysledek, nez sifry, kde clovek vi od zacatku co a jak a potom hodinu mechanicky prepisuje text (azbuka, tetris, vlaky...)asi vsichni znaji ten pocit, kdyz chytenete do ruky sifru, podivate se na ni a reknete "mam to, jdeme dal"...to potom ten tym nakopne a hned je vic chuti do lusteni
4) obtiznost... vim ze po letosnim matrixu se asi budou ozyvat hlasy, ze by se mela zvednou obtiznost, protoze do cile doslo sest tymu a to je moc, ale proc by do cile nemohla dojit treba polovina tymu? nejde prece o zadny penize, ale o radost ze hry, navic uprimne si myslim ze kdyby tohle byla moje prvni sifrovaci hra, ktere se ucastnim, tak bych uz asi na zadnou jinou nesel a pritom tyhle hry tedka miluju
jeste jednou diky za hru
Tarba
P.S. neberte ty radky az tak vazne, tedka ze me mluvi trochu zklamani, za tyden si reknu ze to bylo super a budu se tesit na dalsi rocnik :)


Bilbo (Turinguv stroj) - 14.4.2008 10:32:00
Vada papiru nebo tiskarny nas taky napadla, ale kdyz jsme to pismeno prozkoumali, tak to bylo prilis rovne a pravidelne, takze jsme usoudili ze to byl umysl ... ale stejne jsme s tim nehli :(

Hmm ... vyhozeni ve Smiricich mi vyslo taky ... ze bych zacal taky z Hradce a jen si to blbe pamatuju?

Jinak ty SMSky byly mam ten dojem spis info pro orgy (pokud sms z nejakeho stanoviste nedochazeji, asi je tam neco blbe nebo to nekdo ukradl nebo tak neco ...) nez ze by se z nich delalo poradi, takze tam asi nema moc smysl fixlovat ...


< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 >

Diskuse je uzavřena.