Věž jsme mohli mít pronajatou jen od sedmi večer do šesti ráno, takže týmy, kterým se moc nedařilo (a mohlo se stát, že i ti, kterým by se dařilo až příliš), se do ní bohužel nedostaly.
L8 – Překupník
(Fáze hry: Útěk)
U překupníka týmy získaly po krátkém rozhovoru (a potom, co mu slíbily hory doly) kouzelnou hůlku. Museli se ovšem prokázat, že umí kouzlit, ukázáním na kouzelnou mapu:
Diskuse k šifře
V půl deváté už jsme si jen vybrali hůlku z krabice, dostali jsme obálku s napsaným místem, kde ji máme otevřít, mapu jsme ani neviděli.
A do té věže se v noci chodilo? My se na to při čtení pokynů začali těšit, rychlá předávka v autě nás zklamala, ale chápali jsme, že jdeme dost pozdě.
Většinou se vyplatí jít ve předu a my bychom i rádi, ale... :)
Kejml: Tak asi do šesté, s tím, že už s narůstajícím návalem se průběžně zjednodušovalo: Původně si týmy v rámci scénky mohli hůlku vybrat, dostali k nim i popis, občas i lehce ohnutý na míru atd.; zatímco poslední tak asi hodinu už v podstatě tým dostal jen hůlku vrazenou do ruky, ať s její pomocí najde místo na mapě, a pak nazdar a další. Holt občas se i vyplatí jít vepředu.
tribon: Však on se překupník jednou ozve, až tu bolest bude potřebovat někomu zařídit :).
Ah, koukám, že pozdě příchozí týmy to měly zde velice zjednodušené a ochuzené. Do kolika hodin probíhala skutečná aktivita?
Ja mu sliboval bolest a i tak to proslo.