L8 – Překupník

(Fáze hry: Útěk)

l7-hulka

U překupníka týmy získaly po krátkém rozhovoru (a potom, co mu slíbily hory doly) kouzelnou hůlku. Museli se ovšem prokázat, že umí kouzlit, ukázáním na kouzelnou mapu:

IMG_20160414_200215

Diskuse k šifře

Aleš (Ministerstvo kouzel) 11:11, 19. 4. 2016

Věž jsme mohli mít pronajatou jen od sedmi večer do šesti ráno, takže týmy, kterým se moc nedařilo (a mohlo se stát, že i ti, kterým by se dařilo až příliš), se do ní bohužel nedostaly.

Kejml (Chodec texaský jezdec) 11:08, 19. 4. 2016

V půl deváté už jsme si jen vybrali hůlku z krabice, dostali jsme obálku s napsaným místem, kde ji máme otevřít, mapu jsme ani neviděli.

A do té věže se v noci chodilo? My se na to při čtení pokynů začali těšit, rychlá předávka v autě nás zklamala, ale chápali jsme, že jdeme dost pozdě.

Většinou se vyplatí jít ve předu a my bychom i rádi, ale... :)

Luboš (B-tým) 10:48, 19. 4. 2016

Kejml: Tak asi do šesté, s tím, že už s narůstajícím návalem se průběžně zjednodušovalo: Původně si týmy v rámci scénky mohli hůlku vybrat, dostali k nim i popis, občas i lehce ohnutý na míru atd.; zatímco poslední tak asi hodinu už v podstatě tým dostal jen hůlku vrazenou do ruky, ať s její pomocí najde místo na mapě, a pak nazdar a další. Holt občas se i vyplatí jít vepředu.

tribon: Však on se překupník jednou ozve, až tu bolest bude potřebovat někomu zařídit :).

Kejml (Chodec texaský jezdec) 09:54, 19. 4. 2016

Ah, koukám, že pozdě příchozí týmy to měly zde velice zjednodušené a ochuzené. Do kolika hodin probíhala skutečná aktivita?

tribon 08:51, 19. 4. 2016

Ja mu sliboval bolest a i tak to proslo.

Přidat příspěvek

Povolené HTML značky: <strong>, <em>, <a href="">, <ul>, <ol>, <li>