Šifry a řešení
Před hrou
- Denní věštec (2)
- Letáková šifra (0)
- Schéma hry (0)
- Startovné (0)
Vězení Azkaban
Hra začínala pobytem v Azkabanu (na ostrově Štvanice), kde bylo potřeba získat aspoň 100 bodů luštěním šifer z pěti úrovní. Po překonání této hranice tým zvládl prolomit oslabená bezpečnostní opatření pevnosti a z vězení utekl.
- – Start (0)
- 1A – Fleky (0)
- 1B – Taky křížovka (0)
- 1C – Čtverce (14)
- 2A – Vraždy (8)
- 2B – Čtverce a kolečka (0)
- 2C – Tabulka 5×5 (18)
- 3A – Chlívky (2)
- 3B – Barevné ovály (6)
- 3C – Šarády (16)
- 4A – Z pohledu (0)
- 4B – Obrázky s morseovkou (1)
- 4C – Perník (2)
- 5A – Ivan (2)
- 5B – Čísla (0)
- 5C – Postavičky (10)
Útěk
Na útěku z vězení bylo potřeba proluštit se šesti lineárně uspořádanými šiframi po centru Prahy a dorazit na Jindřišskou věž, kde se dala levně získat kouzelná hůlka, protože magie zmizela a ostatní kouzelníci hůlky již nepotřebovali...
- – Útěk z vězení (0)
- L1 – Lektvar (0)
- L2 – Kavárenská (5)
- L3 – Menu (0)
- L4 – Brokovnice (20)
- L5 – Cizojazyčná (9)
- L6 – Pracovní postup (3)
- L7 – Křivky (2)
- L8 – Překupník (5)
Svoboda
Po získání hůlky se týmy ocitly na svobodě. Protože všichni ostatní kouzelníci, kteří nebyli v Azkabanu, když Pandora Filchová připravila kouzelnický svět o magii, ztratili svou moc, bylo potřeba Pandoru přemoci a podle svého přesvědčení magii kouzelníkům vrátit, nebo si ji nechat pro sebe. To se dělo na 26 stanovištích po Strašnicích a Malešicích.
- – Hůlka (4)
- – Schéma třetí fáze (2)
- – Svoboda (3)
- AB – Svoboda (8)
- AC – Výstava (13)
- AE – Meme (11)
- B – Aktivita Famfrpál (6)
- BY – Pohádková (6)
- CF – Morseovka (0)
- CG – Vysírací (6)
- DG – Hůlkové písmo (3)
- DH – Noty (3)
- DI – Rozhovory (1)
- EI – Pong (0)
- EJ – Kluci (0)
- F – Aktivita Trubky (1)
- GK – Potrubí (3)
- HO – Fazole (0)
- IL – Sousloví (2)
- J – Aktivita Kniha (0)
- K – Aktivita Bludiště (0)
- L – Aktivita Duel (0)
- MR – Otroci (10)
- NS – Schody (5)
- OW – Proužky (Ozdobičková) (4)
- PT – Obrázky (0)
- QU – Dvě písmena (1)
- RV – Rozházená písmenka (0)
- SV – Garáže (0)
- SW/TW – Pásky (0)
- TX – Černobílá (0)
- UX – Leguánek (0)
- YZ – Tabulka 8×6 (0)
- Z – ABCD (0)
Portály
Skrz rozvětvenou Svobodu bylo potřeba objevit a aktivovat tři magické portály, které prozradily polohu cíle.
- Portály (33)
Cíl
V cíli došlo na závěrečnou konfrontaci s antagonistkou příběhu.
Souboje dobra a zla
Potom, co se kouzelníci osvobodili, mohli spolu svádět hromadný souboj za dobro, nebo za zlo, a získávat tak dodatečné zkušenosti nebo měnit přesvědčení.