Před hrou
Před hrou se dalo získat celkem pět hesel, které bylo možno vložit do formuláře na podivné stránce s názvem "Admin". Pokud tak tým učinil v posledním týdnu před hrou, získal informaci, která mu drobným způsobem mohla pomoci v průběhu hry.
- X1 – BOND (6)
- X2 – CHLEBA (2)
- X3 – VETRELEC (1)
- X4 – HORIZONT (0)
- X5 – GRAFOMAN (8)
Start
Na startu tým obdržel informace o první fázi hry a také tři úlohy, které kódovaly tři hesla, která bylo nutno odevzdat organizátorům, aby tým do první fáze hry postoupil.
První fáze hry (chaotická)
V první fázi hry měl tým za úkol poskládat nejméně jednu tzv. kartuši, tj. tabulku s adresou, již lze zadat do hvězdné brány. Kartuší bylo celkem šest, každá rozlámaná na tři části. Tato fáze hry se skládala z devíti větví. Každá větev obsahovala tři úlohy a jednu závěrečnou aktivitu, jejíž splnění znamenalo obdržení dvou dílků různých kartuší. Ke složení jedné kompletní kartuše bylo nutno dokončit alespoň tři větve, tj. vyřešit alespoň 12 úloh.
- B1 – Kuku (7)
- B2 – Šipečky (6)
- B3 – Chlápci s věcmi (10)
- B4 – Rozborka a sborka tanku (1)
- C1 – Seznam (2)
- C2 – Pamflet (21)
- C3 – Hvězdné symboly (8)
- C4 – Paču glass (0)
- D1 – Trojúhelník (16)
- D2 – Test (11)
- D3 – Rozvrh (0)
- D4 – Stan (1)
- E1 – Zvířátka (8)
- E2 – Jiná tabulka s písmeny (5)
- E3 – Sex (0)
- E4 – Vtip (2)
- F1 – Stopy (8)
- F2 – Hvězdičky (2)
- F3 – Čísla přes sebe (0)
- F4 – Souboj s goa’uldem (3)
- G1 – Grant (1)
- G2 – Červi (1)
- G3 – Čísla v textu (1)
- G4 – Kartáček (3)
- H1 – Barevné čtverečky (16)
- H2 – Indexy (2)
- H3 – Trojčíslí (2)
- H4 – Skluzavka (3)
- I1 – Pár slov (7)
- I2 – Jednotky (8)
- I3 – Bílá královna (1)
- I4 – Hod granátem (0)
- J1 – Opráski (10)
- J2 – Kamenní kelti (0)
- J3 – Křížky (5)
- J4 – Goa’uldština (6)
Druhá fáze hry (kruhová)
Druhá fáze hry sestávala ze sedmi stanovišť v centru města. Šest z nich na sebe kruhově odkazovalo, sedmé tým našel pomocí artefaktu fólie, který obdržel při přechodu do druhé části hry. Bylo nutno projít všechna stanoviště. Nevyluštění některé ze šifer v kruhové části znamenalo nutnost pokračovat v luštění první části hry a získání více dílků kartuše, které umožnily problematickou úlohu přeskočit.
- K1 – Otočená (2)
- K2 – Tabulka s písmeny (1)
- K3 – Chtěl bys tajenku? (3)
- K4 – Antické písmo (1)
- K5 – Partie (0)
- K6 – Tabulka s čísly a písmeny vedle (3)
- K7 – U kaple (0)
- K – Hvězdná brána (0)
Třetí fáze hry (lineární)
Třetí a závěrečná fáze hry sestávala z řetízku osmi lineárně na sebe navazujících úloh. V této fázi hry bylo nutné vyluštit všechny úlohy.
- L1 – Laser (5)
- L2 – Blackbox (10)
- L3 – NBÁ (1)
- L4 – Desková hra (1)
- L5 – Děrovaná křížovka (2)
- L6 – Zpráva o stavu hry (1)
- L7 – Cílová rovinka (2)