Schéma hry & Šifry

Matrix 9: Hvězdná brána
Navigace
  • Novinky
  • Schéma hry & Šifry
  • Výsledky
  • Reportáže
  • Orgovská reportáž
  • Poděkování
  • Pravidla
  • FAQ
  • Hlášení z misí
  • Rekruti
  • Historické mise
  • Velitelství
  • Diskuze
  • Váš tým
  • matrix@velkyvuz.cz

Před hrou

Před hrou se dalo získat celkem pět hesel, které bylo možno vložit do formuláře na podivné stránce s názvem "Admin". Pokud tak tým učinil v posledním týdnu před hrou, získal informaci, která mu drobným způsobem mohla pomoci v průběhu hry.

  • X1 – BOND (6)
  • X2 – CHLEBA (2)
  • X3 – VETRELEC (1)
  • X4 – HORIZONT (0)
  • X5 – GRAFOMAN (8)

Start

Na startu tým obdržel informace o první fázi hry a také tři úlohy, které kódovaly tři hesla, která bylo nutno odevzdat organizátorům, aby tým do první fáze hry postoupil.

  • A1 – Úkol pro ranaře (7)
  • A2 – Úkol pro blondýnu (3)
  • A3 – Úkol pro lingvistu (8)

První fáze hry (chaotická)

V první fázi hry měl tým za úkol poskládat nejméně jednu tzv. kartuši, tj. tabulku s adresou, již lze zadat do hvězdné brány. Kartuší bylo celkem šest, každá rozlámaná na tři části. Tato fáze hry se skládala z devíti větví. Každá větev obsahovala tři úlohy a jednu závěrečnou aktivitu, jejíž splnění znamenalo obdržení dvou dílků různých kartuší. Ke složení jedné kompletní kartuše bylo nutno dokončit alespoň tři větve, tj. vyřešit alespoň 12 úloh.

  • B1 – Kuku (7)
  • B2 – Šipečky (6)
  • B3 – Chlápci s věcmi (10)
  • B4 – Rozborka a sborka tanku (1)
  • C1 – Seznam (2)
  • C2 – Pamflet (21)
  • C3 – Hvězdné symboly (8)
  • C4 – Paču glass (0)
  • D1 – Trojúhelník (16)
  • D2 – Test (11)
  • D3 – Rozvrh (0)
  • D4 – Stan (1)
  • E1 – Zvířátka (8)
  • E2 – Jiná tabulka s písmeny (5)
  • E3 – Sex (0)
  • E4 – Vtip (2)
  • F1 – Stopy (8)
  • F2 – Hvězdičky (2)
  • F3 – Čísla přes sebe (0)
  • F4 – Souboj s goa’uldem (3)
  • G1 – Grant (1)
  • G2 – Červi (1)
  • G3 – Čísla v textu (1)
  • G4 – Kartáček (3)
  • H1 – Barevné čtverečky (16)
  • H2 – Indexy (2)
  • H3 – Trojčíslí (2)
  • H4 – Skluzavka (3)
  • I1 – Pár slov (7)
  • I2 – Jednotky (8)
  • I3 – Bílá královna (1)
  • I4 – Hod granátem (0)
  • J1 – Opráski (10)
  • J2 – Kamenní kelti (0)
  • J3 – Křížky (5)
  • J4 – Goa’uldština (6)

Druhá fáze hry (kruhová)

Druhá fáze hry sestávala ze sedmi stanovišť v centru města. Šest z nich na sebe kruhově odkazovalo, sedmé tým našel pomocí artefaktu fólie, který obdržel při přechodu do druhé části hry. Bylo nutno projít všechna stanoviště. Nevyluštění některé ze šifer v kruhové části znamenalo nutnost pokračovat v luštění první části hry a získání více dílků kartuše, které umožnily problematickou úlohu přeskočit.

  • K1 – Otočená (2)
  • K2 – Tabulka s písmeny (1)
  • K3 – Chtěl bys tajenku? (3)
  • K4 – Antické písmo (1)
  • K5 – Partie (0)
  • K6 – Tabulka s čísly a písmeny vedle (3)
  • K7 – U kaple (0)
  • K – Hvězdná brána (0)

Třetí fáze hry (lineární)

Třetí a závěrečná fáze hry sestávala z řetízku osmi lineárně na sebe navazujících úloh. V této fázi hry bylo nutné vyluštit všechny úlohy.

  • L1 – Laser (5)
  • L2 – Blackbox (10)
  • L3 – NBÁ (1)
  • L4 – Desková hra (1)
  • L5 – Děrovaná křížovka (2)
  • L6 – Zpráva o stavu hry (1)
  • L7 – Cílová rovinka (2)